torsdag 25. januar 2018

Hjemmelaget trådlampe

Takk for at du delte denne lure ideen! Vi har nøyaktig den samme situasjonen med en knust, rund glasslampe i gangen. Nå blir det trådlampe ! Hvis man skal lage noe selv, skal man gjøre det ordentlig.


Denne trådlampen er ganske tett, og det er kun brukt hvit tråd. Vurder hvor mye lys du trenger når du lager den. Tråd lagt tett i tett vil gi mindre . Alle tre er hjemmelaget ! Lag din egen trådlampe. Du trenger: - garn eller hamp tråd eller hvilket garn du måtte ønske.


Fikk forspørsel om å legge ut bilder av lampene jeg har laget, og det kunne jeg jo selvfølgelig gjøre :) Jeg fikk da inspirasjon min . Har laget egen hjemmelaget trådlampe. Nå har du et komplett sett med hjemmelaget nostalgisk moro! Har du tips om DIY- prosjekter? Etter jeg hadde laget trådlampa var det litt restegarn igjen. Ble kjempe fin :) gøy med hjemmelaget.


Gjenbruk og hjemmelaget Selv om det meste er nytt i hytta, så er det langt fra. Salg av møbler, interiør, klær, diverse annet stasj og noe hjemmelaget. Det blir servert varm kakao og. Hjemmelaget pepperkake muffins. Trådlampene mine har vært ferdig noen dager nå, men jeg var på Brummunddal og hentet.


Hjortekarbonader, poteter og hjemmelaget saus. Ferdig med en tråd lampe på bestilling. Hvis du har lyst til å lage hjemmelaget musli finner du en god oppskrift HER.


Hvordan lage hjemmelaget lavalampe. Jeg har så lyst til å lage en trådlampe ! Redesignet gavepapir med hjemmelaget lim (Oppskrift!) Hehe, mitt første forsøk på redesign av . Bekijk het bord Wonen van Gerda Praamstra op Pinterest. Bekijk meer ideeën over Home, Homes en Kitchen dining.


DecoInspiration DécoIdées Pour La MaisonMobilier De Salon. Så er det bare å surre rundt ballongen. Kanskje eg kan nytte samme modell som trådlampa ,- men bruke dukar og ikkje tråd?


Søkte vidare på nett og kom fram til at andre og hadde . Enkel hjemmelaget julekalender med poser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg