torsdag 19. april 2018

Tisseflekk sofa

Her er rådene til hvordan du får bukt med de vanskelige flekkene på sofaen og andre tekstilmøbler, og hvordan du lager egne flekkfjerningsmidler. Det er rimelig klissbløtt, og jeg har ikke . Han tisset i sofaen min - Hus og hage innlegg 2. Datter tissa i senga, hva skal jeg gjøre med madrassen. Slutte med bleie - Barn og familie innlegg 22.


Flere resultater fra forum. Den ultimate metoden for å fjerne flekker - Vedlikehold - Klikk. Farris iblandet oppvaskmiddel hevdes å være et godt flekkfjerningsmiddel til sofaen.


Hvordan i så tilfellet? Jenta mi tisset MYE i sofaen vår i går og den stinker noe voldsomt! Noen med gode råd please?


Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. For du svetter en god del mens du sover. Er det gammelt tiss, så gjelder for så vidt det samme, men da må tisseflekken vætes først, for deretter å få opp tisset med den tilførte fuktigheten. Har kjøpt oss ny sofa til 15.


Gjett hvem som tisset i sengen vår i natt. Har lyst å kvele kattene mine akk nå! Spray over en 30x30cm stor del av en pute eller del av sofa med CG.


Flekker på mikrofiber som tilsynelatende ikke vil gå vekk? Da har du nok ikke prøvd alkoholtrikset. Rapporter et annet bilde Rapporter det støtende bildet. Men det skjer altså i sofaen , hver eneste dag mens vi er på jobb.


I dag kom jeg hjem til hele tisseflekker i sofaen og det er utelukkende . Hvis madrassen er ordentlig skitten, kan du overnatte på sofaen og la natronet ligge på madrassen din en hel natt. Fjern det morgenen etter . Vaskeservant, klosett, doring, tisseflekkene under doringen, samle møkket i håndflaten,. Bak sofaen plukker jeg opp en støvdekket femkroning, to enkroninger, . Han er ikke helt husren ennå så det blir et par tisseflekker inne om. Dermed er det ikke lurt å vaske tisseflekker med salmiakk ettersom dette vil forsterke.


Dersom hunden for eksempel markerer på sofaen eller et teppe, kan man . Hjørnesofaen vår har masse små tisseflekker , skulle tro vi har en katt. Nesten så jeg får lyst til å nekte henne å sitte i sofaen til denne fasen er . Hun sover til vanlig i stua i senga si eller i sofa så vi håpet det skulle gå greit. Kjente lukta med en gang, det var en klatt med bæsj og en tisseflekk.


Vi går småturer rundt i nabolaget hvor han får luktet på søppelkasser, tisseflekker og andre delikatesser, og hilst på folk og fe, og vi driver enkel lydighetstrening, . Madrass og madrassbeskytter med tisseflekker. Eller sjefs-salong som. Vi har fått sofa med sjeselong.


Jeg lager så mange jeg . Tisseflekker på toalett,hår etter barbering i og rundt vasken,skittent golv på bad. Klaga på dette og da skulle dei vaska skikkeligt neste dag,skulle og få. Så det ble vaske av sofa , vaske gulv og vaske gulv. Til slutt sydde jeg en egen truse av det. Når du vasser til lårene i snø og det er mørkt som i en sekk, er det lett å dumpe ned i sofaen.


Hjelpe og trøste tenkte jeg. Mange tisseflekker er det også. Hun har sluttet å bite på alt mulig, så jeg er ikke lenger redd for sofa ,. Hun sover jo fortsatt hele natta, og jeg tar heller en tisseflekk på stua enn å bruke bur. Nå kan han også tisse på andre steder enn tisseflekken sin, så vi.


Bedlington-voffsen koste seg hjemme på sofaen , så lenge! Så mens Millie snuste på noen gule tisseflekker kom kongen, sammen med . Så da hun ble sendt hun løp hun til tisseflekken. Siden jeg ikke har noen sofa , må jeg kjøpe det først.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg