fredag 22. juli 2016

Lage lampe av drivved

Sølvi Abrahamsen Høgli har vært i det kreative hjørnet og laget en kul lampeskjerm. Dette er den ene av to lamper jeg påtok meg å lage. Norgesglass festet til en planke av drivved. Det er ikke mitt design.


Utgangspunktet finner . Men deler det på blogg nå. Ta en tur langs vannet å se hva du kan finne av fine emner å lage ting av. Spar penger og lag akkurat den lampen du selv ønsker. Trykk deg videre til kildene som har DIY-oppskriften.


I denne ukens utgave av Grønn Glede får du se hvordan du kan lage en lampe av drivved og en gammel lampeskjerm. Slik lager du samme lampe , enkelt og raskt. Fancy lampe som du enkelt lager selv på 1-2-3-4-5. Lampe med strikkeskjerm.


Ruben Cordova lagde aeg ei lampe av litt drivved og lampeskjerm av et gammelt skjerf. Eller gjør som Hilde - bruk drivved og sett et naturlig og rustikk preg på . Heisann Eg lurte på om det er noen som veit regler og sånn for hjemmelagde lamper sakalt DIY lamper? Eg driver å lager lamper av drivved og . Veldig populært og det finnes mange forskjellige måter folk har løst det på. Mange bruker plast, papp, drar til blikkenslager og sink for å lage et feste til lampen.


Håndlaget av oss, bare for deg. Vi lager alle produkter etter ønskede mål. For prisforespørsel: send ønskede mål og gjerne bilde.


Mangler: drivved Lage lampe av drivved - Ringeklokke med kamera ringeklokke. Derfor bestemte han seg for å lage og tilpasse en selv. Her selges det lamper og prisen er ikke inkl. Jeg kan også lage til deg, men det kommer an på hva slags emner jeg har greid å . Elsker å være kreativ, å lage ting.


På Kreative Idéer finner du kreative og gode idéer, DIYs, smarte tips og oppskrifter. Alt du trenger er en enkel lampe , ståltråd og selvfølgelig . Du trenger ikke være spesielt handy for å. Her finner du også spennende gjenbruk av gamle materialer som. Jeg lager mye forskjellig jeg også, bla av drivved , men . AV GARN: Denne lampeskjermen er lagd av garn, lim og en badeball.


Her lyse lampa så fint for mæ. Og fuggelen lure på om den skal lage reir der. Populære lamper med drivved på :) Lagt inn av Svunnen. Produker jeg lager : Klikk på bildet for mer info.


Populært Mange gjester har spurt om Kathrine kan lage dette stuebordet til dem. Drivved Her har noen plankebiter fra stranda blitt til ramme. Stuebor puffer, utemøbler, blomsterkasser, lamper , puter, kommoder og hyller.


Kjempestilig sort lampe fra ligth an Living Gullfarget innside som gir et varmt. Møblene lages av nytt og gammelt trevirke, drivved , jern og stål. Hvordan fikk du ideen til å lage dette gøyale kassettbordet og.


Trenden med drivved og røffe materialer er ennå ikke over. Labels: bruke naturen DIY drivved fargenvalmuefrø interiør lage selv Male rekved . Har sett litt på en lampe som Wallacestone Chandelier. Nature Straight gulvlampe.


På lager , sendes innen 2-virkedager. Fra moderne hjem kommer en ny lunefull lampe egnet for den jordiske i oss alle. Konstruert av reelle naturlig drivved innkapslet i et tre tilfelle og ferdig med en.


Skjemaer NFF Indre Østland.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg