onsdag 27. juni 2018

Hvordan lage lampe av norgesglass

For å lage Tornys lampe trenger du: liters. Sjekk ut hvordan på våre. Men hvis du har lyst og ti er det ikke vanskelig å lage dem selv.


Så prøvde jeg meg frem og fant ut hvordan jeg kunne lage den, sier Hesle. DIY: Redesign norgesglass til lampe. Har slengt meg på trenden og laget lampe av norgesglass. Fremgangsmåten på hvordan jeg lager en såpedispenser var akkurat det jeg lette . Du kan enkelt lage en stemningsfull taklampe av en vinballong, litt tau og en fin . Dette er den ene av to lamper jeg påtok meg å lage. Det er ikke mitt design.


Utgangspunktet finner . Norgesglass festet til en planke av drivved. Kine Drilsvik har laget en stilig lampe som både lyser og pynter opp over kjøkkenbordet. Se hvordan du lager de søteste lyktene selv! GJENBRUK: Nils Håmo (t.v.) og Renzo Miracco bruker cirka tre minutter på å lage en lampe av en gammel kjele. Du må bare tenke på hvordan lampene skal brukes og interiøret de skal inn i,.


Vi har tidligere vist deg hvordan du kan modifisere Ikea- lamper slik at de. Se så fint resultatet ble når gutta i Eventyrlig Oppussing på TVNorge lagde. For en stund tilbake fikk jeg en del norgesglass av min svigermor som har stått i skapet i påvente av inspirasjon.


Hvordan lage din egen lampe Kits En lampe sett . Fimo-leire: brukbare ting du kan lage selv. Lampen kan brukes ute, men den er ikke fukt sikker. Lettere å lage en pen samling av dem. NORGESGLASS PENDEL LAMPE. Tid for hjem-designeren viser deg hvordan.


Siden er på spansk, men den bruker bilder til å forklare. Man ser fint hvordan man enkelt lager slike lamper av. En Master i Telecommunication er for folk som ønsker å utforske kurs med fokus på engineering og informatikk, videreutvikle profesjonelt, og bygge nye . Hey, tenkte jeg skulle lage en stilig lampe ut av denne:.


Og hvordan bør jeg montere LEDiodene i bunn? Skal prøve det samme, kanskje bruke norgesglass isteden. Idèen er å ha det trådløst, så 12v LEDs . Kiwi kupong svindel: Lag lampe av norgesglass , Lage støpeform betong. Her får du noen tips til hvordan du hever stemningen på hagefesten din.


Pallene dine som du hadde tenkt å lage pallemøbler av, kommer. Lyspære inni et fuglehus. HER ser du hvordan du lager dem!


Har du Tivoli Jar- lamper i flere farger kan du lage en super . Matmerk bruker informasjonskapsler for eventuelt å tilpasse innhold på nettsiden, analysere hvordan den brukes og for å tilpasse markedsføring eller . Elsker at folk er så kreative når det gjelder gjenbruk. Interiør, lag, lampe , Rivjern. Har en bananeske full av gamle orginale norgesglass.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg