torsdag 14. april 2016

Lage lampe av garn

Se innlegget mitt om pendellamper for flere tips om hvordan du lager lamper selv. Da glasslampen gikk i tusen knas bestemte Tora Jervidalo seg for å lage en ny skjerm. Hun brukte en time på å lage den nye lampeskjermen , . Du trenger: ballong, engangs-hanske, tapetlim, olje og garn. Jeg brukte hvitt Pgarn , som var nok til to lamper , men det kommer ann på str. Kjempestilig For å lage en helt rund og en som er større, hmm . Se hvordan du lager høstens kuleste lamper selv.


Ballonger og garn spiller hovedrollene når du skal lage disse supersøte lampene. Lampen for veldig forskjellig uttrykk om du velger å lage lange strimler som her, eller kortere. Lag denne tidløse og superkule lampeskjermen selv ved hjelp av en ballong, tapetlim og litt garn. Surr i vei med vår enkle bildetutorial. Denne lampen kan hvem som helst lage.


Her får du et supersmart trick, som du kan bruke til å lage flotte dekorative lampeskjermer eller. En rislampe og litt garn er det du trenger. Heklet lampe du kan lage selv. Mette Karlsrud Stene-Johansen.


Ikke minst er den kjempedekorativ, men også superenkel å lage ! Hemp igjen er en kjempeflott variant, men du kan velge å . Interiør interiørtips Jul Kaker kreative ideer lag det selv lag ditt eget interiør life hacks lifehacks livstriks Mat Mat. Se ideen til Morsomme lamper og følg veiledningen som er gratis. Lag selv Morsomme lamper og bestill materialene til lave prinser online her. Kreiere deine individuelle Garnlampe. CatCraft erstellt für dich einfache und schnelle DIY Anleitungen.


Søstrene Grenes økologiske mysli gjør det enkelt å lage hjemmelagede, smakfulle. Rispapirlampe Akrylmaling Bånd Transparent papir med gulldekor Garn. Lag raskt og enkelt en unik lampeskjerm , som passer inn i din innredning.


Hvis du lar deg inspirere og ønsker å lage noe lignende så husk at du må stive opp skjermene med ståltråd så ikke ulla blir liggende inntil . Jeg brukte kun hvit papir, lim, hvit sytrår, hvit garn og det meste som var hvit. Jeg bestemte meg for å bruke papir båten til å lage lampen min. Disse ballongene brukes ofte til å lage lamper av garn som surres rundt ballongen.


Lampene kombinerer garnkuler ned ny LED-teknologi for gjenbruk og. Retrolys UB (Stangnes videregående skole): Produsere å selge lys og lamper. Jeg har fått laget meg nye lamper til kjøkkenet.


Og de har jeg laget av tomflasker, garn og lim. Lampe oppheng har jeg kjøpt på IKEA og min . Lag din egen lampeskjerm av våre fanzy-plater. Ved å varme den opp i ovn kan platen formes til en fin skjerm.


Formen bestemmer du selv og blir du ikke fornøyd. Gjør som henne: Surr garn rundt en ball og skap noe helt enestående! Av og til vil det seg slik at det aller kuleste interiøret . Mamma har vært på hytten og sett på resultatet av lampe -lagingen vår.


Det viste seg at ikke alle garn passer til å lage lampe av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg