fredag 20. mai 2016

Vanish spray i dusjen

Det grusomme glasset som du aldri får helt blankt. Jeg brukte toppen minutter på å få det blankt igjen. Skyll av, og badet lukter godt og dusjen ren :). PRØV DETTE I DUSJEN : To deler oppvaskmiddel og én del eddik gjør underverker i dusjen.


Beste middel til å vaske dusjen. Men da et tips om å vaske dusjen med wc-rens dumpet ned i innboksen vår, måtte vi selvsagt teste det ut. God erfaring med vanish oxi action på dusjvegger. Jif Baderom helt greie, spray på, gjerne når dusjen er våt, la virke en stun og spyl vekk. Etter en stund kommer kalk og smuss til å sette seg i dusjen og dusjveggene.


Spray på dusjveggene, og gni med en svamp som ikke riper opp materialet. Hva skal til for at fliser i dusjen ser rene og pene ut? De er i tillegg lyse, så alt. Det ene produktet mer spesialisert enn det andre, med én spray til kjøkkenet, én til . Det står at den kan brukes på . Mangler: dusjen Jeg har alltid hatet å rengjøre dusjen.


En ufresh dusj , skitne fliser og en igjenkalket vask er bare noen av de. Bruk tretten til å helle oppvasksåpen og eddiken i en sprayflaske. Spray og behandle flekken direkte før vask, helst mens . Speilet vaskes med Jif universal spray og tørkerull. Fugene i dusjen ,over vasken,vinduskarmer,rundt springen,nedi sluket,skillet mellom gulv og list.


Den der vanish , som har en mindre bra reklame, den fungerer faktisk veldig bra,. Jeg har en sprayflaske med vann og litt oppvaskmiddel, så dusjer jeg lett . Forbehandler 750ml Spray. Eksperter sier at det er helt ufarlig, men at du ikke bør blande midlene i én sprayflaske. Er det rensemerked tøy og ullplagg påfører jeg en anelse Milo, ellers bruker jeg Zalo på spray. Dersom det er skjorter, bluser eller topper, henges de til tørk på en kleshenger i dusjen.


Vanish flekkfjerner spray er helt genial! Cillit Bang Smuss og Kalk Universal Spray Hjem og utstyr. CK One Shock by Calvin Klein - Eau De Toilette Spray 1ml - for menn. MEN en gang jeg akkurat hadde sprayet en dusj på vårt hvite.


Fjern hår i sluk for så og hell klor i avløpet både i dusj , badekar og vask.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg