tirsdag 1. november 2016

Vanish flekkfjerner

Flekker oppstår hver dag på klær og tepper i tusenvis av hjem. Den er kraftig, med utrolig virkning. Vi har testet flekkfjernere vi har funnet i dagligvarebutikker samt tre som selges på Jernia. De får bryne seg på totalt seks flekker på hvite bomulls . Det er i alle fall slik vi forstår reklamepåstanden på forpakningen.


På klingende engelsk lover de . Sprayen er Svanemerket og helt uten . Forbehandler 750ml Spray. Value Flekkfjerner 750g. Varene får du utlevert, ferdig pakket, på en måte som passer deg.


Navnet selger nærmest seg selv. Det er veldig vanskelig å finne noen som ikke kjenner . Her tapte kjerringrådet mot moderne flekkfjerner. Finish Oxy Action flekkfjernende vaskemiddel. Fjern flekker – raskt og enkelt!


Norges raskeste nettbutikk! En kraftfull flekkfjerner som trenger dypt inn i fibrene og bryter ned de tøffeste . Jeg trenger å fjerne en flekk på en sofa. Det er alltid kjekt å ha flekkfjerner i hus, i alle fall når det er helt gratis. En stor test av ulike typer flekkfjernere skulle kåre en testvinner.


I dag inkluderer serien et bredt spekter av produkter for flekkfjerning til et bredt spekter av forskjellige stoffer, som nå også . Det grusomme glasset som du aldri får helt blankt. Jeg brukte toppen minutter på å få det blankt igjen. Vanish og Bio Shout, som også finnes i . Superffektiv flekkfjerner.


Såpestykke som vasker vekk gule flekker og . Jeg har oxo god erfaring m bio tex flekkfjerner. VANISH GOLD PINK POUCH 250G. Ingen som har erfart noe . Hvis det ikke fungerer med vanlig flekkfjerner må du velge om du kan. Generell bløtlegging med vaskemiddel eller vanish gnidd rett på flekken. Hvilken flekkfjerner bruker dere på flekker av f. Hun skriver som følger: Både sikkerhetsråd og . Jeg fikk tilsendt et utvalg av vanish produkter og en tøylapp og fikk i oppdrag å utføre en flekktest.


Jeg sjekket hva vi hadde i kjøleskapet og . Flott at vanish flekkfjerner funka! Sammenlign priser i mer enn 3butikker! Masse reklame om den for tiden.


Jeg kjøpte en boks, som jeg brukte på en . Er det for sent å prøve med flekkfjerner o. Naturfibrene blir ødelagt). Stryk skjorta mens den er fuktig. Skjorta er enklere og få glatt, den . Har jeg vanskelige flekker så sprayer jeg på flekkfjerner fra .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg