fredag 3. februar 2017

Lage julekuler av garn

Det er fort gjort og koster nesten ingenting. Slik lager førsteklassingene flotte kuler på en-to-juletre! Da jeg var liten ble store deler av adventstiden brukt til å lage julepynt! I år får disse julekulene laget av vattkuler, garn og hyssing også plass . Hva: Lag garnkuler ved hjelp av en ballong inni. Utstyr: Ballong, garn i ønsket farge, flytende (skole)lim, papptallerken til å ha limet på.


Derfor tenkte jeg å dele med dere hvordan de lages , det er veldig enkelt, men. Du trenger: ballong, engangs-hanske, tapetlim, olje og garn. Jeg brukte Bomull Sport fra Gjesdal som koster 1kroner for et nøste på Spar . Hvis det er noe alle som strikker og hekler har, så er det restegarn. Lager du slike dekorative juletrær kan du bli kvitt litt av garnlageret. Ei venninne sendte meg en bilde av en julekule med garn på Pinterest.


I denne DROPS video viser vi hvordan vi enkelt kan lage dekorative baller med bare å surre garn rundt. Det finnes alternativer som er minst like enkle og som er gøy å lage , bare ta en titt. JULEKULER AV GARN : Lettere å lage enn det ser ut som! Og da tenkte jeg det var på tide å lage noen cotton balls med litt.


NIycl_DnXPc ▶ 0:2. Lastet opp av VELUX Norge Lag din egen julepynt. Påsken er like rundt hjørnet, og en trivelig påskeaktivitet er å lage pynt.


TV- adressa viser deg hvordan du enkelt kan lage tre ulike . Om en måneds tid skal julepynten frem, sier Anna og har allerede så smått begynt å lage nye juleornamenter til hjemmet. Garnmengde : One size(1). Er fargen utgått, settes fargen automatisk til hvit. Under størrelsesguide ser du garnmengde og originalfarge på modellen.


Lag julekuler av garn og bånd i naturens egne farger, og la dem sveve fra treet eller samle dem på et fat. Dette trenger du: Hyssing. Og jeg har et nøste tynt hvitt garn med glitter som jeg tror vil passe fint. Knitting Needles, Crochet Needle no.


Til sist jul strikket jeg mange julekuler etter oppskrift fra boken til Arne. Svensk, dansk og norsk tekst. Vi har utarbeidet noen enkle STRIKKEOPPSKRIFTER på julekuler i vår Merino Ull kvalitet fra Svarta Fåret. Bruk gjerne tråden å lage en løkke for å henge opp kulene i. Lag flotte julekuler av tre med hobbymaling, miniglasskuler og sticky base.


Hvordan lage julekuler fra tråder, trinnvise bilder og en detaljert beskrivelse av. Det ser ut som hvordan man skal kaste opp kulene med garn. Ta den tørre papirgarnskjeglen av pappkjeglen, fjern filmen og klipp til. Bu i Nore arrangert dugnader for å lage tursti langs Norefjorden, gått i. I år er aktivitetene blant annet nålefilting, lage bivokslys, julekuler i decoupage, dekorere lys, lage dompap i garn og flette julekurver.


Fantastiske kuler som glitrer og så enkle å lage ! Uncategorized med stikkord garn , kartong, påske, påskeverkste. Julekuler materialpakke. Ta med garn , pinner nr heklenål nr til å lage hempene og ullflor fra Rauma til fyll.


Her finner du mønstre til å bruke på de fantastisk flotte julekulene. Nå kan du også få en pakke med boka og en materialpakke med garn og ullflor til å lage. Disse julekulene ser kanskje ut som noe man kan finne i interiørbutikkene, men de er faktisk veldig enkle å lage ! Sitter du på garn du ikke aner hva du skal gjøre. På min ferd på Nøste fant jeg et utrolig fint garn i fargen grønn i baby merino. Jeg liker å lage ting selv - DIY er min greie.


Jeg samler på julepynt - og kjøper et par julekuler hvert år. Marthe W vil dessuten strikke hals og kanskje lage en julepuddinglue.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg