fredag 17. august 2018

Gallesåpe sofa

Har kjøpt oss ny sofa til 15. Flekkfjerner fra nøstebarn, gallesåpe eller sitronsåpe? Flere resultater fra forum. Gallesåpe tar alt av flekker og er mye snillere mot tekstiler, og ikke. Sofaen er hvit med flekker av skitt, eksos og møkk.


Jeg såg et bilde på et forum der ei hadde brukt noe som het gallesåpe på sin hvite sofa. Hjelp, vanskelig flekk! Hvordan få vekk de værste flekkene?


Den fra nøstebarn har tatt blåbærflekker hos oss iallefall, . Såpen kan brukes til alt som skal vaskes. Enkel og rask overflaterens av stoffsofa eller andre møbler med tekstiltrekk. Skulle du komme til å søle i sofaen eller miste et kakestykke i godstolen, så sørg for å tørke opp sølet før det får en sjans til å tørke inn i stoffet.


Nå så jeg at det var sofaen , ikke veggene, du skulle fjerne kulepenn fra. Barnet har tegnet med kulepenn i skinnsofaen! Grønt stempel på lys stoff sofa 19.


Har fått blekk på lys tekstilsofa. Aldri hørt om gallesåpe , men jeg skal prøve. Huff, det er hva man kaller skikkelig . Jeg reiser meg opp fra Elisabeth sin lysegrå sofa , og ser til min store skrekk at jeg har. Signerer gallesåpe som flere skriver her! Det finnes mange ulike sofaer å velge mellom, så finn den som passer perfekt for . Barn med kanintøfler sitter på en beige sofa Les også:Er uhellet ute?


Slik kan du fjerne flekker fra sofa og andre møbler . Mangler: gallesåpe norge-mobler. Har du sofa med trekk som kan tas av og vaskes i maskin, kan du selvsagt. Rengjøring en sofa med anbehmbaren henvisning. Sofa rent hjem rettsmidler. Har ikke fått testet disse ut ennå fordi jeg må bruke opp det vi har først.


Ikke bekymre deg: olje flekker kan faktisk fjernes fra sofaen i mange tilfeller! Drep deretter litt oppvaskmiddel eller flytende gallesåpe. Grass Vel DAB med en såpe lunkent vann og vaskemiddel. Og gallesåpe frå Sonett tek knekken på dei fleste flekkar. I så fall er løsningen vask med sitronsåpe eller gallesåpe , bløtlegging i milo og så vask i maskin.


Ja det var dette med hvit sofa og barn. Har dere noen gang fått problemer med helsevernet. At de ikke har tatt barnet deres helse seriøst? I Tips til andre foreldre. Hva vasker dere den med?


Dere med hvit Ikea- sofa. Bløt bodyen under lunkent vann, gni på Gallesåpe eller Sonett flekkfjerningmiddel og la flekker virke i fjerne. I would never watch her spend an hour washing the sofa and then jump all over it with. Grundig behandling med gallesåpe bidrar ofte til å fjerne blod flekker.


Sofaer er best rengjøres med vaskepulver eller maismel, jeans med vaskepulver og . Vær så snill å si at jeg ikke må kjøpe ny sofa ! Gallesåpe , sitronsåpe og flekkfjerner til ull har jeg ikke hjemme. GALLESÅPE , kan brukes til all slags rengjøring! Vaskbart trekk Les mer i garantiheftet Avslappende sofa for hele familien.


Egentlig er jeg romantisk som sender mannen til å sove på sofaen ! Jeg har til gode å prøve gallesåpe , men innser at det er på høy tid at jeg finner tak i det om . Dagens vare er galle såpe fra sonett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg